خدمات و تولیدات

آبنماهای اینتر اکتیو

دسته بندی: خدمات
برچسب‌ها:
بازدید: 4396
اشتراک گذاری:

آبنماهای اینتر اکتیو

آبنماهای اینتراکتیو طراحی شده توسط شرکت بین المللی پردازشگران صنایع لیزری آب و نور در هر ابعاد و اندازه ای قابل اجرا و راه اندازی می باشند . این نوع آبنماها به شکل فضای خشک که فواره ها بصورت یک چشمه جوشان از داخل زمین فوران می کنند و می توانند به صدا و یا نور و یا فشار و یا بصورت برنامه های نرم افزاری از پیش تعریف شده واکنش نشان دهند اجرا می گردند .


رقص و حرکات آب و اشکال مختلف آب که از داخل زمین خشک و به صورت کاملآ غیر منتظره و غیر قابل پیش بینی فوران می کند و می تواند با موسیقی همراه باشد ، نوعی بازیگوشی آب را تداعی می کند که برای بازدید کنندگان هیجان و جذابیت خاصی بوجود می آورد و افراد بزرگسال و کودکان را به خنده و شادی و اوج لذت از آب و ارتباط نزدیک و در کنار هم بودن وا می دارد. این جذابیت در فصل گرما حال و هوای دیگری دارد .
ترکیب نور و موسیقی منطبق بر آن و اجرای آن در شب به زیبائیها و جذابیت های این نوع آبنما ها دو چندان می افزاید. در زمان خاموش بودن آبنماهای اینتر اکتیو ، میتوان از فضای آن برای عبور عابرین و یا سایر موارد مورد نظر استفاده کرد.
طراحی خاص و حرفه ای و استفاده از تجهیزات مناسب و استاندارد و طریقه نصب این نوع آبنماها بصورت کاملآ مهندسی و کارشناسانه باید انجام گیرد و جزء اولویت های اجرائی چنین آبنماهائی است.