خلاصه ویژگیهای تولیدات و تجهیزات

خلاصه ویژگیهای تولیدات و تجهیزات آبنماهای موزیکال و سیستمهای تولیدی
شرکت بین المللی پردازشگران صنایع لیزری آب و نور

IPL-USA Technology


pic 1


1. سیستمهای کنترل آبنمای موزیکال و موزیکال رقصان وسایر آبنماهای تولیدی این شرکت که جزء مهمترین قسمتهای یک آبنما می باشد، بصورت نصب برنامه های نرم افزاری که از طریق سیستم کامپیوتر مرکزی کنترل وهدایت می شوند در نظر گرفته شده است ،کلیه برنامه های نرم افزاری که مطابق با آخرین فن آوری وتکنولوژی روز در زمینه آبنماهای موزیکال وبه صورت کاملا" حرفه ای می باشند توسط مهندسین نرم افزار این شرکت تهیه وبروز رسانی می شوند ،برنامه نرم افزاری این شرکت یکی از قوی ترین برنامه های نرم افزاری آبنما های موزیکال رقصان می باشد که توانایی های بسیار زیادی
در کنترل وهدایت جریانهای آب وخلق اشکال وحرکات متنوع آبی را دارد .


از ویژگی های مهم آبنماهای تولیدی این شرکت می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • استفاده از ابزارهای الکتریکی و الکترونیکی کاملا" پیشرفته
  • میکرو کامپیوترهای صنعتی
  • سرعت بسیار بالای فرمان های کامپیوتری به صورت دیجیتال
  • صدای کم وجریان عملکرد پایدار
pic 2

2. جهت اطمینان خاطر و آسودگی بهره بردار و نهایتأ یک کار بسیار حرفه ای ، سیستمهای کنترل این شرکت در آبنماهای تولیدی ، بگونه ای طراحی ونصب می گردد که با توجه به نیاز بهره بردار، توانائیهای اجرائی خود را به نمایش بگذارد ، بطوریکه کنترل در سیستم های فوق: سیستم بگونه ای طراحی شده است که اپراتور به دلخواه ودر هر زمانی بنا به نیاز و سلیقه خود کنترل وحرکات فواره ها را تغییر داده و هر طور که مایل باشد جریان و ارتفاع آب در نازلها را کنترل می نماید وبنا به سلیقه خود اشکال مختلف را به نمایش بگذارد ، درسیستم فوق کنترل تمام چراغها و انتخاب رنگ مورد نظر نیز میتواند بعهده اپراتور باشد.

  • کاملا" توسط کامپیوتر مرکزی واز روی برنامه نرم افزاری کنترل وهدایت می شود ونیازی به دخالت و وجود اپراتور ندارد. برنامه های نرم افزاری بتناسب نوع قطعه موزیک ساخته می شوند.
  • بصورت دستی ودلخواه توسط اپراتور واز طریق کامپیوتر کنترل وهدایت می شود.
  • به صورت کاملا" کامپیوتری ، منطبق بر برنامه های اجرائی زنده شامل کنسرت ، جنگ و... قابل اجرا می باشد.
  • برنامه نرم افزار سیستم این امکان را به اپراتور می دهد که بتواند به سلیقه و هنر خود هر موزیکی را با افکت های سیستم هماهنگ نماید.
  • به صورت پروگرام های از پیش داده شده بدون دخالت اپراتور کنترل و هدایت می شود.
  • بصورت کاملأ اتوماتیک و کامپیوتری هر نوع موزیکی را پردازش و اجرا می نماید ، بطوریکه سیستم هوشمند توانائی تشخیص صدای موسیقی ، ریتم ، درجه صدا و فرکانس قطعه های موزیک را دارد و کنترل زمان واقعی کل سیستم و تطابق و هماهنگی آب و موزیک را توامأ انجام می دهد.


3. کلیه قطعات الکتریکی و الکترونیکی مورد استفاده در تابلوهای فرمان ، از سازنده های بسیار مشهور تولید کننده قطعات الکتریکی والکترونیکی ، کشورهای آمریکائی و اروپائی و آسیائی می باشد.

4. کلیه قطعات کامپیوتری از کشورهای ژاپن و تایوان و از کارخانه های مشهور SONY , MITSUBISHI ,TOSHIBAو ADVANTECH ، تولید کننده کنترلرها و میکروکنترلرهای صنعتی میباشند ، طراحی ، سفارش و تهیه میگردند.

5. مبدل های کنترل کننده پمپ ها از شرکت میتسوبیشی ژاپن و دانفوس دانمارک و سایر تولید کننده های اروپائی می باشند.

6. چراغهای LED تماما" از جنس استینلس استیل آلمان ،ضد آب وبا ولتاژ 24 یا 12 وبا قط15 و 21 سانتیمتر و با , IP68 و با قدرت های مختلف استفاده می شود ،چراغها بشکل هفت رنگ اصلی وبا لامپ های LEDبا طول عمر حداقل 50000 ساعت که توانائی اجراءفرامین کامپیوتری را دارند وتمامی نکات ایمنی در آنها رعایت شده است در نظر گرفته شده است . همچنین سایر چراغها و بخصوص چراغهای لیزری مورد استفاده در سیستمهای ارائه شده این شرکت از شرکت GE آمریکا که با فیلترهای رنگی مخصوص و منحصر بفرد که بهترین طیف های رنگی را نمایش می دهد ، می باشند.


pic 4


7. نازلها از جنس استینلس استیل یا برنج و آمیخته ای از سایر الیاژهای مناسب بر اساس تکنولوژی نو و تقریبا" انحصاری تهیه میگردد که بهیچ وجه بمرور زمان ومدت استفاده وبا تحمل فشارهای بالای پرتاب آب ، در آنها سایش ایجاد نمی شود وهمیشه جریان پایدار آب در آنها نمایان بوده وشکل زیبای آب حفظ میگردد ودر مقابل رسوبات موجود در آب بهیچ وجه تغییر شکل نداده ورسوب پذیر نمی باشند .

8. پمپ های شناور مورد استفاده در سیستم های ارائه شده این شرکت ، با تکنولوژی ساخت آمریکا و انحصارأ در ایران توسط این شرکت ارائه میگردد و مخصوص استفاده در ابنماهای موزیکال می باشد بطوریکه توانائی بسیار بالائی در انتقال و انجام فرمانهای کامپیوتری را دارند وبا توجه به ساختار داخلی آنها میتوان پمپ هارا در جهات مختلف نصب وراه اندازی نمود. پمپ ها از جنس استینلس استیل و سایر آلیاژها بوده وبهیچ وجه رسوب پذیر نمی باشند وهمیشه شکل زیبای خود را حفظ می کنند. دریافت وانجام سریع فرمانهای دیجیتالی کامپیوتری از ویژگیهای بسیار مهم این نوع پمپ ها می باشد که آنها را از سایر پمپ ها متمایز می کند.


pomp


9. لوله های مورد استفاده در آبنماهای تولیدی این شرکت استینلس استیل یا گالوانیزه می باشد که بهیچ وجه رسوب پذیر نبوده وهمیشه شکل زیبای خود را حفظ می نماید.

10. کلیه جعبه های تقسیم مخصوص زیر آب جهت چراغها وشیرهای الکترو مغناطیسی از جنس استینلس استیل و سایر آلیاژها بوده و تا عمق بیست متر مورد استفاده بوده و کاملأ ضدآب و از کشور آلمان می باشد.

11. شیرهای الکترومغناطیسی مورد استفاده در آبنماهای تولیدی این شرکت مخصوص آبنماهای موزیکال بوده و با توجه به توانائیهای بسیار بالای این نوع شیرها و تحریک پذیری آنها نسبت به فرمانهای دیجیتال کامپیوتری و سرعت عمل بسیار بالای آنها ، باعث خلق اشکال و تنوع بسیار زیادی از حرکات آب می شوند ومتمایز از سایر شیرهای برقی بوده وتنها گزینه مناسب جهت استفاده در آبنماهای موزیکال کامپیوتری می باشد.شیرهای مورد استفاده از جنس استینلس استیل یا برنج یا سایر آلیاژها بوده و رسوب پذیر نبوده وبه شکل کاملا" دیجیتالی کنترل وهدایت می شوند .

12. کابلهای مورد استفاده در آبنماهای تولیدی این شرکت ،مخصوص فضای زیر آب تا عمق 20 متر می باشد وکاملا" ضدآب بوده وتمام شرایط استانداردهای جهانی برای این نوع کابلها را دارند

13. فیلتراتور مورد استفاده جهت پمپ های شناور از جنس استینلس استیل می باشد.

14. جهت سیستم نازلهای تولید مه غلیظ از فیلتراسیون سه مرحله ای در تابلوهای فرمان استفاده شده است .

15. تمامی قطعات و پایه های اتصال لوله ها به کف وپایه چراغها وکلیه اتصالات از جنس استینلس استیل و سایر آلیاژها می باشد.

16. دستگاه های پروژکتور نمایش فیلم و لیزر مورد استفاده در سیستمهای ارائه شده این شرکت از مشهورترین سازنده های آمریکائی و آلمانی و ژاپنی بوده و برنامه های نرم افزاری آنها از قوی ترین و حرفه ای ترین برنامه های موجود در دنیا می باشد که همراه با سیستمهای تحویلی این شرکت ، توسط این شرکت نصب و تحویل میگردد.


pic 5


17. کلیه قطعات الکترونیکی ومکانیکی سیستمهای تولیدی این شرکت از زمان نصب وبهره برداری به مدت یکسال تمام تحت گارانتی این شرکت می باشد. (کلیه دستورالعمل های لازم نگهداری و راه اندازی در هنگام تحویل کتبا" ارائه میگردد)

18. خدمات پس ازفروش وتهیه وتامین قطعات وتجهیزات مورد نیاز بمدت ده سال تمام توسط شرکت تضمین میگردد.

19. آموزشهای لازم نگهداری وراه اندازی سیستم به دونفر ازپرسنل فنی بهره بردار داده می شود .بطوریکه براحتی وبدون دغدغه فکری در هر زمان کنترل وهدایت آبنما و سایر سیستمهای تولیدی این شرکت را براحتی انجام دهند.

20. سرویسهای ماهیانه از آبنما شامل کنترل وبازدید و رفع هرگونه نواقص احتمالی و بروز رسانی برنامه های کامپیوتری بطور مرتب ودر پایان ویا اول هر ماه توسط نماینده فنی این شرکت تا پایان دوره گارانتی بصورت مجانی انجام میگیرد.

21. در صورت رضایت و موافقت بهره بردار، خدمات ونگهداری آبنما ، طی قرارداد جداگانه ای توسط پرسنل فنی این شرکت انجام می گیرد.

22. درصورت بروز نقص فنی احتمالی ،با اعلام بهره بردار ،نماینده این شرکت حداکثر ظرف مدت 48 ساعت در محل حضور خواهد داشت.

23. محاسبات برق وآب مورد نیاز و میزان فضای مورد نیاز جهت تابلوهای الکترونیکی و مسیرلوله ها وکانالهاو چاه ارت در هنگام طراحی مشخص و اعلام می گردد .

24. در صورت استفاده از سیستم موزیکال ،برنامه نرم افزاری به مدت 20 دقیقه آهنگ انتخابی بهره بردار بصورت مجانی تحویل می گردد. کلیه سیستمهای ارائه شده توسط این شرکت در خصوص آبنماهای موزیکال رقصان – مه غلیظ – نمایش فیلم بر پرده آب – لیزر شو – اتش بازی درون آب – بمب های آبی - ،از جمله نازلها ، چراغها، شیرهای برقی ، پمپ ها و بخصوص سیستم الکترونیکی وکامپیوتری کنترل مرکزی سیستم با توجه به نوع تکنولوژی ساختاری وکیفیت تجهیزات انها ، از استهلاک پذیری بسیار پائینی برخوردار بوده وکل سیستم از طول عمر بالائی برخوردار می باشد.